#ALLINRED: Jupiler lanceert exclusieve Rode Duivelsblikjes

Jupiler geeft voorzet voor een geslaagd kampioenschap

Dinsdag 29 maart 2016 — Jupiler lanceert een unieke collectie Rode Duivels-blikken in het kader van de #ALLINRED-campagne voor het komende Europees Kampioenschap. Er zullen in totaal 18 verschillende blikken te vinden zijn, elk met een afbeelding van een Rode Duivel. Hiermee wil het merk niet alleen de Rode Duivels steunen, maar ook de supportersgevoelens versterken.

Het beloven spannende tijden te worden voor de Rode Duivels-supporters. Binnen welgeteld 76 dagen speelt ons nationale elftal haar eerste wedstrijd. De interland van vanavond tegen Portugal is een mooie kans voor de Rode Duivels om zich klaar te stomen voor het EK. Maar ook de supporters krijgen vanavond al de opportuniteit om hun ploeg te steunen, #ALLINRED.

Jupiler vindt het belangrijk om onze rode helden én de supporters op verschillende manieren te steunen en gaf vorige maand al de aftrap voor de #ALLINRED campagne door het Atomium in een rood jasje te steken. Binnenkort kleurt echter het hele land rood, want Jupiler wil heel het land als twaalfde man achter de Rode Duivels krijgen.

Naast de #ALLINRED tv-spot (https://youtu.be/tuF38KxuCLY), zal de campagne ook in supermarkten en cafés niet onopgemerkt blijven. Jupiler wil het supportersgevoel nog versterken door de lancering van 18 unieke blikken met afbeeldingen van de spelers, die beschikbaar zullen zijn in 33clen 50cl-formaat. Deze blikjes liggen sinds kort in de winkelrekken. In de loop van de campagne zullen er online ook Limited Edition boxes te winnen zijn.

Jupiler en de Rode Duivels hebben al jarenlang een uitstekende samenwerking en de lancering van deze unieke collectie Rode Duivelsblikken is daar nogmaals het bewijs van. Met z’n allen samen zijn we #ALLINRED voor het EK.

— Arnaud Hanset, Marketing Director BeNeLux.