Love every drop op Tomorrowland

'Perfect match' tussen Jupiler en festival

 

Het populairste Belgische biermerk en het meest spraakmakende festival ter wereld zorgen dit jaar twee weekends lang voor één grote aaneenschakeling van hoogtepunten met kippenvel. De liefde voor muziek en kwaliteit inspireren de nieuwe partyslogan: 'Love every drop'.

Elke dance fan weet waar 'the drop' voor staat; de climax waar de DJ naartoe werkt, waarbij iedereen zich verenigd voelt, en het publiek samen en instinctief volledig uit zijn dak gaat. Maar in de nieuwe campagne van Jupiler verwijst 'the drop' ook nog naar iets anders; de ijskoude en verfrissende Jupilers waar festivalbezoekers bij elk topevenement van kunnen genieten, in elke druppel.

Jupiler en Tomorrowland spreken dezelfde taal: perfectie en kwaliteit tot in de kleinste details, tot in de kleinste druppel. Maar met deze campagne wil Jupiler nog verder gaan met de fans. 

Jupiler Marketing Manager Dimitri van Loock: "Met de Jupiler x Tomorrowland limited edition aluminium flesjes en blikjes kunnen festivalbezoekers sámen een hart vormen in plaats van alleen. En dat zegt alles over de rol die wij als biermerk willen spelen; mensen samenbrengen. Dat gaan we overigens niet alleen tijdens het festival doen, maar al vanaf nu. De limited edition packs in de winkel en bars hebben een unieke code waarmee je dagelijks kans maakt op een duoticket voor een Tomorrowland experience. Ontdek in Boom onze Brewery en ervaar hoe Jupiler mee zorgt voor de magie."

Creatief bureau The Communication Company uit Breda doet het hart van de Jupiler-campagne mee sneller slaan.

CEO Cees Faes: ‘Jupiler is een trotse partner van Tomorrowland, het meest vooraanstaande muziekfestival van de wereld. En als favoriete biermerk van festivalbezoekers gaat Jupiler verder dan wat event partnership over het algemeen inhoudt. Het merk wil onderdeel zijn van de 'social conversation' en spreekt als geen ander biermerk de taal van de doelgroep.  Deze campagne geeft daar op een mooie manier een nieuwe invulling aan.’

Dit jaar is het trouwens dubbele pret tijdens de 13de editie van Tomorrowland. Twee weekends zorgen er deze keer voor dat dubbel zoveel muziekliefhebbers de kans krijgen om erbij te zijn. Wie al wil voorproeven: de  Jupiler x Tomorrowland limited edition flesjes en blikjes zijn nu overal te vinden. Ook de campagne barst nu los op alle sociale media, tv en radio.

Stein Falk

AB Inbev

Over Jupiler

Contact

jupiler.be